القائمة الرئيسية

الصفحات

باقات فودافون | نظام فليكس و أنظمة الكارت ونظام IN فى 2021| Vodafone Eg

اجدد عروض و باقات فوافون الشهرية للافراد والشركات مين أقوى شبكة فى مصر . خلال الموضوع دا هقول مين هى اقوى شبكة اتصالات مصرية فى عام 2021. وانظمة الباقات المختلفة فى فودافون مصر 2021 .
كمان ، هنتكلم عن أقوى باقة فوافون لجميع انظمة الشركات وخطوط الافراد .
طبعا ، مفيش بعد فوافون و كمان لازم تكون من أول حاجه تفكر فيها و مع احث عروض شركة فوافون للسنه الجديدة وعروض عيد الفطر المبارك .
تعالى ، بقى نتكلم عن افضل عروض باقات فوافون .وكذلك ، افضل أنظمة الشحن المختلفة .

اكثر انواع الانظه انتشاراً (نظام فليكس) - افضل باقات فودافون 2021

أولاً ، نظام فليكس من أكثر أنواع الباقات من فودافون انتشاراً . وأيضا ، تعتبر وحدة الفيلكس هي وحدة قياس عملتها فوافون عشان تقدر تحسب استهلالكك .
إيضا ، الفليكس وحدة تقدر تستخدمها فى الدقايق لكل الشبكات أو الرسايل أو الأنترنت و خدمات تانية كتير. مثلا، زي الكول تون، خاصية الاحتفاظ بالمكالمات، رسايل ل 2121.
يعني انت دلوقتى تقدر تعمل تقسيم للفلكسات براحتك وتعمل باقات زى ما تشوف استخدامك هتقدر تقسم فليكسات باقتك زي ما انت عايز من غير أي شروط.
لذلك ، ناس كتير بتحب تختارها من حيث كونها افضل انواع الباقات التى تقدمها شركة فوافون . حيث نقدم لكم كل ما هو جديد فى عالم تكنولوجيا الاتصالات .

تفاصيل الاشتراك فى نظام فليكس 2021 - باقات فوافون 2021

يعتبر الاشتراك فى نظام فليكس نظام مريح جدا . حيث، يمكننا من الاختيار بين انظمة تناسب جيب كل واحد فينا . على الجانب الأخر ، في انظمة باقات فوافون فليكس كتيرة ممكن تختار منها الذي يناسبك .
نظام فليكس و أنظمة الكارت
 نظام فليكس و أنظمة الكارت 

أولاً ، نظام باقة فليكس 20  ودا يعتبر اقل نظام وارخص نظام ممكن تشوفه وذلك يمكنك من الحصول على 550 فليكس ، ودا بعد الاشتراك فى فليكس 20  من الاتصال بكود الخدمة وهو *20# .

ثانياً ، نظام باقة فليكس 30 ودا هيكون تانى نظام معانا وهو يعتبر من فئة العامة من الناس . لذلك ، ناس كتير بتحب تستمتع ب1100 فليكس ، ودا افضل باقات فوافون على الاطلاق . لانه بيوفر عليك يا صديقى الكتير والكثير . وإيضا ، يكمن الاشتراك فيف من خلال كود الخدمة الخاصة بفوافون فليكس 30  وهو رقم *30#.
ثالثاً ، نظام فليكس 50  وهذا اعلى شوية من النظام الى قبله  وذلك ، يمكنك من الحصول على وحدات او فلكسات اكثر . على الناحية الاخرى ، يتم اضافة  2200 من وحدات الفليكس فى خطك ويكون عن طريق الاتصال بكود تفعيل الخدمة وهو *50#. 

اتمنى اكون افدتك فى هذه المقال عن كل انظمة فليكس المخلفة ولكن ، لنا لقاء اخر مع مقالة جديدة تحكي عن باقى الانظمة المختلفة التى تم ذكرها فى العنوان .

تعليقات

التنقل السريع